poniedziałek, 9 grudnia 2013

Początek.

Mało osób wie jak to jest być szarą myszką na tle kolorowego tłumu, jak to jest przeżywać co raz to większe kłótnie w domu, stracić przyjaciół, zatracić się w samym sobie tworząc wielki ogromny mur wokół siebie.
Katy wie.... sprzeczki, szkoła utrata jedynej osoby będącą dla niej podporą, choroba... wszystko skupia się wokół niej i czeka aby zaatakować równocześnie...
A może nie musi tak być...?

Jagoda... 15/16 lat, pomorze.
Blog założony z myślą szczególnie dla 3 osóbek. Żabka-na pewno byś z mojego zeszytu nie przeczytała widząc błędy <3, Hnatka-skoro poprosiła;) Natalka-taka tam od mojej weny;)
Mam nadzieję że komukolwiek się spodoba...
Kontakt:496552001

2 komentarze:

  1. No i elegancko, czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie i inaczej....a to dobrze! :) Myślę że warto będzie tu jeszcze zajrzeć :)
    Jeśli mogę coś doradzić to wygląd, przydałaby się zmiana :) Jeśli chcesz nawet ja mogę ci w tym pomóc ;*
    Dzięki za komentarz u mnie i zapraszam ponownie
    http://mydreamsmyroadmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń